sekermomgeliyo Merhaba 9 haftalık hamileyim kan verdim TSH yüksek çıktı doktor tiroid var çok sakıncalı bebek için dedi ilaç verdiler tiroid için ultrason istediler böyle bir olay yaşayan var mı ?
aylinpalaa sekermomgeliyo benimde 4.5 çıkmıştı 1 ay içinde ilaçla düzeldi gebeliğin sonuna kadar da devam edicem. İlacı mutlaka kullanın, yüksek tsh bebek için iyi değil
NurrrH sekermomgeliyo kızımda da vardı, şimdi oğluma gebeyim yine var. Bebek doğduktan 3 aylık olana kadar kullandım ben. Düzenli kullanınca hiç bişey olmaz. Aksatmayın ve gün içinde hep ilacı aynı saatte almaya özen gösterin ✨
Feridece28 sekermomgeliyo o haftalar da bende de yüksek çıkmıştı ilaç kullanmadan bebek büyüdükçe geçti, umarım seninki de düşer 😊
Melihinannesi Yaşamadım ama kesinlikle ilacı düzenli kullanın tiroid önemli bebeğin sağlıklı gelişimi için ihmal etmeyin çevremde tiroid hastası hamileler var ilaç kullanıyorlar
sekermomgeliyo aylinpalaa evet banada çocuk için iyi olmadığını söylediler. Ultrason istedilermi sizden tiroid için
aylinpalaa sekermomgeliyo yok istemediler düzenli olarak kan veriyorum sadece. Kaç çıktı tsh değeriniz?
sekermomgeliyo NurrrH bebekte zeka geriliği olur dediler haliyle tabi korktum. İlacı kullanıcam düzelir umarım.
Dkahraman Bende de yüksek çıktı ilaç kullanmaya başladım her ay da kontrole gidicem ilacı düzenli kullandığın sürece bir şey olmaz Allah’in izniyle.
berencisil_ sekermomgeliyo 15 haftalık hamileyim ve hala 100 mg lik tiroit ilacı kullanıyorum sıkıntı olmuyo hamilelik öncesi de kullanıyodum