Kızlar ben 30+3 deyim bugün itibariyle ama ultrason da 33 ila 34 hafta çıkıyor ölçüler doktor gizli şeker olabilir dedi kan verdim şeker gayet normal çıktı sezeryan doğum yapacağım bebeğin gelişimine göre önce alınır mıyım acaba tecrübelerinizi paylasirmisiniz