Arya10 Kızlar gebelikte suyu fazla olan var mı doğumunuz nasıl oldu post açmıştım silindi tekrar açmak istedim
Dilaraortacc1 Arya10 doğum yapmadim henüz ama suyum çok fazlaydı karpuz gibi şekerli meyveler pilav makarna biraz kestim 3 4 haftada azaldı
Zeynppppp Arya10 ikinci hamileliğim suyum fazla diğerindede fazlaydı şeker yok zaten alıştım erken doğuyo 35 haftada benim işte çokta erkem değil dikkat etmek gerek son ay
Arya10 Dilaraortacc1 yaaa doktor hic bahsetmedi bunları yaparsan düzelir diye sadece yediklerine dikkat et dedi bende İnternette yazılanları okuyunca korktum 22 haftalik hamileyim sizinki kac acaba
Dilaraortacc1 Arya10 nasıl bahsetmez ya bana ilk şeker yüklemesi yapıldı gebelik şekerim çıkmadı 2 haftada bir kontrole çağırdı her defasında pilav makarna ekmek karpuz gibi şeyleri azalt dedi gerçekten de faydasını gördüm 24 lere çıkmıştı şuan 13 suyunun seviyesi ve 1 ayda düzeldi tamamen 35 haftaligim
poncikella0707_ Arya10 gebelik şekeri olabilir şekerli şeylerden ve kavun,karpuz,muz, hamur işleri, pirinçten uzak dur.Bol yeşillik ve sebze ağırlıklı beslen. 24. Haftada şeker yüklemesi yapılıyor zaten ayrıca gizli şekerine de baktırmanı öneririm.
Arya10 poncikella0707_ haftaya şeker yüklemesi için gel dedi ilk gebelikte de vardı şeker büyük ihtimal bunda da var inşallah birsey olmadan düzene girer
Arya10 Zeynppppp benimde ilk gebelikte suyum az diye erken yaptim bundada daha 22 haftalik suyun fazla dedi erken doğum olabilir diyor çok korkuyorum
Zeynppppp Arya10 korkma çocuk varsa ayakta şimdi çokta ayakta durmamaya çalışmalıdın 30 haftada dikkat et bişi olmaz ayakta durmazsan çok ben bilmedim ya benimki 35 haftada doğdu 4 cm evde açılmış su fazlalığımdan
poncikella0707_ Arya10 şeker bende de çıktı diyetle kontrol altında şükür. İlkinde çıktıysa bunda da olma olasılığı vardır. İlk gebeliğinde dikkat ettiğin şeylere şimdi de dikkat et
Dilaraortacc1 Arya10 canim yalnız benimde suyum 24 lerce yüksek çıkmıştı işte zaten bu haftalarda oluyor genelde