Umut39 7+3 den bildiriyorum çok zor geçiyor😞sürekli uyku hali. Öğürme ve sonrasında 🤮canım hiç bişey istemiyor. Kendimi zorluyorum yemek için. Az bişey yediğimde şişkinlik oluyor. Diğer hamileliğim hiç bu kadar zorlayıcı değildi. Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim🤲🏼