NurrrH https://resimyukle.io/r/DmO16P2DmF Geçen yıl kızıma gebeyken nişanım geldiğinde doktorumun verdiği kağıt. Benim 2. Doğumuma daha var. Aranızda doğumu yakın olanlar varsa belki işlerine yarar. 💫✨
NurrrH aylinpalaa 37+4te nişanım gelmişti. O zaman verdi kağıdı. Tam 38de doğum yaptım. Ama ben 35-36 haftada hurmayla başlamıştım zaten. ✨