Milos35 13 haftalık hamileyim bugün bebegimin kalbinde parlaklık görüldü bunu yaşayıp bebeği hasta doğan var mı? Ya da bunu yaşayıp bebegi tamamen sağlıklı doğanlar nolur yardımcı olun cok kötüyüm
Mrv135 Milos35 Üzmeyin kendinizi benim bebeğimin de 16.haftada kalbinde parlaklık çıktı detaylıya erken girdim bakıldı başka hiçbir bulgu yok. Eğer sadece kalbinde parlaklık varsa bir problem olmadığını söylüyor doktorlar. 32. Haftadayım en son 30. Haftada hala duruyordu parlaklık.
Milos35 gamzosgamzos çok şükür hamd olsun. Ben tüp bebekle hamileyim. 11. Haftamda ikizlerimden birini KİSTİK HİGROMA diye bi hastalıktan dolayı kaybettim. O da %75 genetik sebepliymiş. Bunlar çift yumurta keseleri farklı ama doktor yinw de bu kalp prlaklığı genetik hastalık işareti olabilir dedi😭
gamzosgamzos Milos35 başın sağolsun canım Rabbim birdaha yasatmasın inşaAllah cok saglıklıdır yavrun ssgsaglim kavusursunuz 🙏🌸
Milos35 Kızlar bazı postlara çok yorum yazılıyor millet kaynanasını eleştiriyor kocasından yanınıyor herkes yazıyor. Ben evladımın derdi için yazıyorum, yaşayan varsa nolursun bir şeyler söylesin😭😭😭
Belief Miss Bende bugün detayliya girdim 22. Haftadayim parlakligim vardı geçmemiş son zamanlara doğru geçebilir dedi . Ki kalp sorunu değilmiş bu sadece down sendromu riskini çok küçük bir ihtimal etkiliyormus ama benim ikili testim temiz şuan da da değerleri iyi çıktı. Yanl Allah’in izniyle inşallah birşey olmaz diye sikmamaya çalışıyorum kendimi . Sende takma dua et..
mhmmddgc Milos35 Down sendromundaki belirti ama ben fetal dna yaptırmıştım temiz geldiği için çok üzerinde durmadı. Doğuma kadar kayboladabilir kaybolmazsada doğumdan sonra çocuk kardiyoloji bakar ona göre sizi yönlendirir dedi. Genelde kalpteki deliklerde olan bir bulgu zaten ondada belirli bir seviyeyr kadar müdahale edilmiyor takip yapılıyor
xxx78 İlk oglumda detaylida bnada demisti ama tek basina bisey ifade etmedigini dogumankadar gececegini soyledi gercekten oyle oldu