Bsrabzks bende bugün test verdm 11+1,boğaz ağrısı kemik ağrısı ateş var,37.7 idi dün en son gece ölçtüğüm ama hala üşüyorum gittim serum taktrdm bulantımda vardı,şu an bulantm yok ama hala kötüyüm test verdm yarın çıkacak,pozitif çıkarsa bende şok olurum çünkü doğru düzgün bi yere çıkmıyorum bile hep maske kullanyrm,pozitif çıkarsa doktorum corasprin başlycm dedi size verdmi bişey