Iki böbreğimde de büyüme var ağrım çok fazla idrar sonucum çok kötü. Doktor artk seni doğuma almazsak böbreklerin iflas edecek dedi ciğer geliştirici yaptı 8 ağustosa gün verdi 36+1 iken doğum yapacağım şuan kilosu 3200 haftasına göre ilerde gidiyor çok şükür. Benim gibi var mı 8 agustosta miniğini kucağına alacak olan