Ogretmen_Anne_ Demin kargo firmasına gittim kargo iadesi yapacaktım gönderim için günün dolduğunu söylediler ilk defa böyle bisi duydum mng kargo bu şaşırdım böyle bisi söz konusu mu cidden?
Ogretmen_Anne_ incitanesi_ hayır o şekilde değil saatin 5.30 olduğunu ve gönderim yapmadıklarını söyledi bu saatten sonra
incitanesi_ Ogretmen_Anne_ heee evet o da vat şöyle belli bir sayıları oluyor iade için genelde sabah gitmen lazım canım kotalı iade oluyor