Kubgkm slzttr kendim kestim saçlarımı gebelikten dolayı çok uzadı gürleşti tesettürlüyüm topuz yapamıyodum kestim kurtuldum 😂
BBuseY Valla arkadaşım o güzelim uzun saçlarını o kadar kısa kestirdi ki 😑😑😑😑😑 hemde 5 aylıkken bebeği 😂😂 dedim kestirme bilmem ne boş ver sen o hurafeleri dedi 😂
Ceren1calhan Yani ne olabilir ki saça ayrı vitamin gidiyor bebeğe ayrı kestirince bebeğe az gidermiş saçmalığa bak vücudumuz zaten kendini ayarlıyor , kestirin gitsin bilimsel olarak zaten kötü bişeyi yok
Glshozcn Gebeliğim boyunca 3 kere saçımı kendim evde kestim 😂 o kadar uzadı ki onu yıka tara uğraşmaktan sıkıldım.