MuberraK Kızlar farabide doğum yapan varmı aranızda? Normal doğuma sadece kadın ebelermi giriyor? Erkek giriyormu? Odalar tek kişilikmi? Sancı çekilirken tekmi oluyorsunuz yoksa yanınızda başka sancı çekende oluyormu? Bilgisi olan lütfen cevaplayabilirmi?