Ogze
Arkadaslar 8 gun oldu sezaryen olali. Dikislerde hic agri yok fakat ust sag kismi alakasiz kisminda inanilmaz bir agri var basina gelen var mi? Yurumekte cok zorlaniyorum hayatimi etkiledi resmen. Yarin randevum var soracagim tabi ki de basina gelen varsa belki yarina kadar yardimci olabilir.