zmg287 Tugba_23 ayyy ben bennnn tam 7 haftaligim bugun,, siskinlikten nefes alamiyorum 😩😀 hem kasık tarafimda hemde karin bolgemde inanilmaz siskinlik oluyo ozellikle de aksam uzeri baslayip geceye kadar devam ediyor..
Tugba_23 Aslan04 normalde bu aylarda kilo alınmaz ama ayaklarım şiş ellerim şiş çok sinirliyim çok uykum geliyor , önceki hamilelikte hiç böyle değildim ölecek gibiyim😃😃
minikannesiiii Tam emin değilim ama ben vitamin ilacı kullanıyorum sanırım ondan çok şişiyorum özellikle karnımda çok şişlik oluyor bu arada bende 7+6 hamileyim :))