Çatı muayenesi olmuş anneler bilgi verebilir misiniz kaçıncı haftada oldunuz 36. haftamda kontrolüm var acaba çatı muayenesi yaparlar mı? Bana kalsa 37′de ağdaya gitmeyi düşünüyorum ama 36′da da yaparlar mı bilmiyorum kaçıncı hafta gitmek doğru olur sizce? Çünkü artık göbekten dolayı göremiyorum mecbur ağdaya gitmek gerekiyor