aylinpalaa Gamze_k0 35+2yiz yalancı sancılarım 1 haftadır var bebeğimin başı doğum kanalına girmeye başlamış onun da ağrısı var hayırlısıyla şöyle 3 haftaya doğursam ne güzel olur ☺️
Birkuzucukbeklerken Gamze_k0 35+4 kasılma ve sancılar beni öldürecek cuma kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor
Gamze_k0 aylinpalaa vallhi bende cuma günü gidecem artık ağrılarım yarım saate bı geliyo kramplar giriyor 😔😊 kaç kilo biliyomsun
Birkuzucukbeklerken Gamze_k0 ben bı kaç gündür öyle hissediyorum canım bı de çok aşağıda hissediyorum bazen hareket ettiğinde aha çıkıyor galiba diyorum eşime gülüyor bana 😅😅😅