BuseBasderici Varol canım aynı şey dün benim başıma geldi 12.haftamdayım doktor magnezyum eksikliğinden ve bebek baskı yaptığı için dedi magnezyum ilacı verdi
KlncA Varol olur Can'ım benim de sol kasığıma hep ağrı vururdu 16. Haftaya kadar falan. Şiddeti çok değilse ve giderek artmıyorsa panik yapmana gerek yok
Selim_Alparslan Bende 14+4 üm canım benim hafif ağrılarım oluyor adet sancısı gibi . Malesef geceleri uyuyamıyorum bel sırt ağrısından .