Bugün günümüz belli oldu , 15 gün sonra inşallah oğlum doğacak :) doktorum bugün güzel güzel anlattı neler olacağını, sabah yatış yapılacak 1 saat sonra ben gelicem dedi belden uyuşmalı olacak, eşin seninle olabilir telefon serbest fotoğraf çekimi vs , bebekten sonra eşinle birlikte bebeği gönderip seni 10 dakikalığına uyutucaz dedi, o 10 dakikalık uyutmak neden bilen var mı?