Cen-net Bu yorumu görmeseydim iyiydi 😅 11.haftadan sonra geçiyor dediler geçmedi daha da şiddetlendi , şimdi 17.haftada geçecek diyorlar onu bekliyorum , o zmn da geçmezse kaç diyecekler acep ,hala bir gram kilo alamadım bulantı ve kusma sebebiyle… Sizin bebeğin gelisimi nasıl hani 30.haftalar çok fazla ,nasıl besleniyor bebiş bı sıkıntı olmadı değil mi inşallah ?