Kizlar medara gidiyorum ama doktorumdan memnun degilim yani 29. Haftadayiz bu zamana kadar hep Müge Emeksize gittim ancak asla acil bi durumda ulaşamıyorum buda cok kafama takılıyor
Yani 5 gün olmus 3 mesaj attim aradim ama hala geri dönüş yok daha evvel 1 hafta bekledigim oldu yine bir mesaja cevap vermesi için… Ee planli sezaryan olacak benim acil durumsa erken haftalarda basima bir sey gelse nasil ulaşacağim belliki mümkün degil. Boşuna özele bu kadar para vermiyorum diye düşündüm açıkçası. Baska dr tavsiyelerinizi bekliyorum 😇