Merhaba idrar kültürü sonucumda bakteri üremedi yazıyor ama idrar tahlili sonucumda eritrosit,lökosit,yassı epitel referansa göre yüksek çıkmış. Benim bir sikayetim yoktu rutin istedi doktor oyle yaptirdim. Bugun doktora gittim gittigimde henuz kulturun sonucu cikmamisti ama diger degerler yuksek ciktigi icin doktor kultur sonucuna gore fitil yada toz veririm dedi.. bi kac gune tekrar sonucu gostermeye gidicem ama merak ettigim bakteri uremedigine gore enfeksiyonum yok mu yani 🧐😅