Bugün şehir hastanesine gittim 15+5 günlüğüm ultrasonda 16 haftalık cıktı 17 de dedi doktor. 1 tane oğluşum var şimdi 2. De erkek dedi rüyamda hep kız gördüğüm için beklentm o yöndeydi :) hayırlısi olsun dedim Rabbim bana böyle nasip etmiş sağlığı sihati yerinde olsun da