Rumuz123456 Kızlar 15 haftalık hamileyim eşim 4-5 gündür rahatsızdı üşütmüştü, o iyileşti şimdi de bana geçti sanırım burnum akıyo hapşırıyorum boğazım acıyo başım gözlerim ağrıyo ne yapabilirim hızlı geçmesi için ? Bebeğe bi zararı olmaz değil mi
Melokrks Rumuz123456 Bende aynı şekilde oldum eşimden bana geçti boğaz ağrısı halsizlik burun tıkanıklığı vs yaşadım ılık ballı süt sarımsaklı yoğurt yedim antibiyotik olsun diye zencefil çayı yaptım bir defa sonra yapmadım ne olur ne olmaz diye doktora gittim ilaç vermedi gebe olunca C vitamini portakal yedim toparladım baya çok endişelendim bebeğe bir şey olur diye olmamıştır inşallah hareket ediyor pazartesi kontrol var bakalım geçmiş olsun
AngeL- Rumuz123456 bende şuan 14 haftalık hamileyim çok fena grip oldum ama sana anlatamam. Dediğin gibi benimde eşimden bana sardı ilk gün boğaz ağrısı burnum akamadıkça baş ağrısından çok direndim ama bana mısın demedi ertesi gün de başımın ağrısı devam edince direnemedim hastaneye gittim parol serum vurdular başka bişey yapamıyolarmış çünkü. Sonrasında burnum akınca biraz rahatladım ama bana 3 gün yetti arttı. Bugün burnum hala tıkalı kulaklarım da aynı şekilde 🥹
Ozge_5516 Rumuz123456 gecmis olsun öncelikle ılık suya bal limon sık icin bol bol meyve yiyin eger atesiniz cikarsa acile gidin atesiniz cikarsa bebege zarari olabilr belki kendinizi cok kotu hissederseniz yakin bir saglik ocagina gidin dktirun onermesiyle bir ilac verirse kullann onn haricnde kullanmayin
Rumuz123456 Öncelikle teşekkür ederim umursayıp cevap veren bir tek sensin :) dedikoduluk bişey yazmayınca böyle cevap verilmiyo maalesef. Bitçi çayı vs içmek zararlı diye biliyorum o yüzden içmemeyi tercih ederim. Bol meyve çorba ve sarımsaklı yoğurt tüketmem gerekiyor o zaman en mantıklı bu görünüyor. Benimki küçük daha hareketlerini hissetmiyorum ve randevum 3 hafta sonra bişey olmaz inşallah
Rumuz123456 @AngeL- yaa sana da çok geçmiş olsun. Benim de şu an öyle burnum boğazım başım gözlerim bile ağrıyo. Yaz günü hasta olmayı başardık resmen. Bir an önce iyileşiriz inşallah Rabbim şifa versin.
AngeL- Rumuz123456 sağol kuzum dayanabilirsen dayanman taraftarındayım ama dayanamazsan hastaneye git kuzum ağrı kolay kolay geçmiyor 😔 sana da çok geçmiş olsun kuzum
Rumuz123456 Doktorumla görüştüm az önce test yaptırmamı ve aşım olmadığı için eğer pozitif çıkarsa aspirin kullanmamı söyledi. Onun dışında burnum ve boğazım için majezik sprey ve damla kullanabilirsin dedi. Test yaptırmaya gidicem birazdan