Ben tavsiye etmiyorum 32. Haftamda gittim ağda bitince ayağa kalktım su boşaldı hemen hastaneye gittim bakıldı su gelişi denildi doğumhaneye alındım suni sancı falan verilecekti uzmanlar bekletmek istedi idrar denildi filan durduruldu doğum. Belki o zaman bebeğimi kaybedecektim ne olduğunu anlamadığımız için. 39.a kadar gittim sonraşükür 🙏 ağda esnasında kasıklara ister istemez bası oluyor boşver yap jiletini geç