Nusya317 Perihan2727 bebişin o kısma vurmaya başladı oda baskı yapıyor o zamanla artıcak 🥹 ve idrar oda zamanla artıcak ( dışarı çıkmaya korkuyorum ) gayet doğal
Damlacaa Hayır çok doğal 🥲 bir kaç hafta sonra mesane üstünde kolbastı oynayacak bebişin o zaman koşa koşa tuvalet yolu tutacaksın 🥲💙 Şahsen bizde öyle gidiyoruz hiçbisi gelmiyo tuvalette ama sürekli baskı olduğundan öyle hissettiriyor.