RRR ya öyle mi 😁 kilo alsın diye özellikle yaptığım birşey yok aslında Canım aman al diye uğraşsam almaz zaten hakkımızda hayırlısı olsun öyleyse 🤲 nasipten öte yol yok benimki tüp bebek belki bir daha anne olamayabilirim o yüzden normal Doğum heyecanını yaşamak istiyorum bu zamana kadar hep normal Doğum deyip bugün böyle deyince biraz üzüldüm sadece ...oğlum sağ Salim gelsin de başka şey istemem teşekkür ederim cevabın için 😍