Kızlar 18 günlük bebeğim var normal doğum yaptım. 10. Günden sonra korse giydim. Ama ağrım vs. Yoktu şükür korseyş giydikten sonra ağrım çoğaldı 2 gün giyip çıkardım zaten ağrım fazlalaşınca. Dikişlerim değil de üst kısım aşırı ağrı yapıyo ayağa kalktığım zaman tuvaletimi yaparken yanmam yoktu şimdi olmaya başladı vaf mı başına gelen ne yapmam gerekiyor ?