Kızlar selam adet gecikmesini 13. Günü bugün
.. 4. Gün test yapmıştım negatif çıkmıştı . Bugün tekrar test yaptım yine negatif ve doktora gittim muayene oldum kist vs hiçbir şey yok normal görünüyor dedi bazen testler yanıltıcı oluyor görünmeyebiliyor bide kan alalım dedi kan aldı beta hcg sonuç yarın çıkacakmış dua edin inşallah gebelik vardır🙏 Başına böyle bişey gelen oldu mu bu kadar gün gecikip testler negatif çıkıp kanda hamilelik çıkan