30.haftadayım dün akşam karnımın içinde savaş var gibiydi vajinama kaburgama doğru vurmalar ağrıdan eğilip kalkmakta bile zorlandım. Bazı tekmelerinde bağırasım geldi😅 içimde sanki çekiçle biri vuruyor gibi suyum normale göre fazla bi an erken doğum mu diye korktum bu haftalarda normal mi