Merhaba, bugün kontrolüm vardı. Nst de sancım 100 çıkıyordu ve ben hissetmiyordum. Hatta makine bozuk bile dedim :) kapatıp açtık ama yine aynı sancım çıktı. Doktor tekrar çatı muayenesi yaptı 1 cm açıklık olduğunu ve rahmin yumuşadığını söyledi. Bu şekilde olup doğum yapan var mı ? Kaç gün sonra doğum yaptınız vs.