KkkkBbbb Arkadaşlar Nişan nasıl bşy.? Akıntım fazla oluyor diye pecete koyuyorum gece peçete de kahverengi gibi bi leke gördüm ama çok azdı ve kurumuştu. Yarım tırnak kadar fln bu nişan değildir dimi ?
eslemesila KkkkBbbb Nisan değildir muhtemelen herkeste Nisan gelcek diye bisey yok ben 3 normal doğum yaptım hiç Nisan nedir bilmem yani
MeralMine KkkkBbbb yani rahim ağzını tıkayan bir tıkaç yarın tırnak büyüklüğünde olamaz idrar yaparken akmiş ta olabilir
Melissa12 KkkkBbbb ya bende daha gelmedi canım o yüzden bilmiyorum ama nişan olabilir hem zaten haftalarındason
Melissa12 KkkkBbbb zaten hemen sancın başlayacak diye bişey yokki o nişan gelmesi doğumun o gün ertesi gün yada birkaç gün içinde olacağı belirtisi
Meryem_41 37+2 günlük gebeyim geçen cuma akşamı kanamalı nişanem geldi akıntısı da 2 3 saat sürdü şimdi sancı gelip gidiyo ben bu sancıyı ilerletmek için ne yapabilirim açıklık olması için
asuyalin KkkkBbbb kanlı şeffaf bir akıntı canım bi kere geliyor, açıkçası çokta önemli değil. Benim nişanım suyumdan sonra geldi 🤭
KkkkBbbb asuyalin ya nişan beklemiyorum zaten hangisi önce gelirse biran önce kurtulmak istiyorum 39+1 olucaz