brccelik kızlar daha çok minik ama herkes paylaşınca heves ettim tahminlerinizi alırım ❤️ 6.hafta ve 11.hafta resimleri ![ https://mutluresim.com/images/2022/08/03/DLyOj.jpg]
nevzatbaskomser brccelik 11 haftaya göre bence kız içimden öyle geçti 😇 6.haftada bebek nerde kız göremedim şu an ben de 6+1im
brccelik nevzatbaskomser 6.haftada kese var sadece de rub diye bişey vardı galiba ona göre baksınlar diye ekledim 🤣 hayırlı olsun inşallah kucağımızda da görmek nasip olsun ❤️
nevzatbaskomser brccelik İnşallah 🥰 Bem bir oğlum var ona hamileyken daha farklı hissediyordum bu hamileliğim daha farklı kendi bebeğimi de kız hissediyorum 😊
brccelik nevzatbaskomser benimde bir oğlum var 4 yaşında ben bişey hissedemiyorum ya 😐 hayırlısı olsun sağlıklı olsun da