Bilge2019 Hanımlar 37 +3 günlüğüz ilk doğumum normaldi fakat 41 haftalık hiç açılma yokken 11 saatlik suni sancı sonrası oldu doğumum bunda da suni sancı almaktan korkuyorum doğumun kendiliğinden olmasını başlamasını istiyorum sizler doğumunuzu başlatmak için neler yaptınız benim gibi doğumunu bekleyen annelere fikir verir misiniz 🙂
NurrrH Bilge2019 squat, yürüyüş, hurma, merdiven inip çıkma, ilişkiye girmek. Doktorum ilk doğumun 41e kadar bekleriz demişti. Yüklendim kendime 38de normal dikişsiz doğum yaptım bunlarla.
Srkya Bilge2019 hurma, yürüyüş,squat özellikle sancım yavaştan başladığında merdiven inip çıktım eşim işten gelene kadar hastaneye gittiğimde 3 cm açıklık vardı yatışım yapıldı
Bilge2019 NurrrH o zaman bunlara bende başlayım hemen inşallah benim de sizin gibi olur hayırlısı ile başlar biter doğumum
Srkya NurrrH Allahım darısı başıma yarabbim dikişsiz bir doğum bebeğime sağlıkla kavuşmaktan sonraki en büyük hayalim 🤲🤲 ilk doğum dikişleri beni mahvetmişti 20 gün boyunca doğru düzgün yürüyememiştim 😭
NurrrH Srkya rabbim yardımcınız olsun ama ben çok faydasının gördüm saydıklarımın. Gönlünüze göre bir doğum olsun inşallah
Bilge2019 Srkya beni suni sancı çok zorlamıştı sözde normal doğum yaptım bir hafta kendime gelemedim üstüm den tır geçmiş gibiydi halsizlik bitkinlik yorgunluktan dikiş e gelince de 6 tane vardı benim azdı onlar da yavaş yavaş düştü bir zaman sonra çok zorlamadı ama doğumun yorgunluğu yetti tabi
Srkya Bilge2019 benim dikişlerde apse oluştu 5 gün gitgide daha kötü oldum hiç yürüyemedim en son ebe senin gidişat normal değil toparlanmaya başlamalıydın dedi gel bi bakm dikişlere dedi bi baktı hemen doktor seni görmeli çok kötü dikişlerin dedi benim toparlanmam bu yüzden uzun sürdü