1prensannesiiii Merhaba öncelikle hayırlı olsun inşallah sağ salim kucağınlza alırsınız.🙏🏻🌸
Ben daha kalp atışını keseni görmeden kanamam oldu ve acile gittiğimde kese yanında kanama alanım vardı yani HEMATOM
Benim kanama olmuştu diye hastanede yatdım 1 gün serumlar ilaçlarla kanama durduruldu .Ama kanama alanı hala vardı .Progestan fitil,iğne olarak kullandım .2 hafta kadar Yatdım ayaklarımı kaldırdım ağır birşey yapmadım doktorumun dediği ne varsa uyguladım.Çok şükür atlatdım tamamen kapandı .Bebek o haftalarda küçük olduğu için öyle kanamalar tehlikeli olabiliyor.Sonrasında bende kahve rengi lekelenme şeklinde o kan birikimi dışarıya atsı kendini bazende atmıyor kendiliğinden emiliyor.Kendinizi yormayın stresden sinirlenmekten uzak tutun kendinizi inşallah tez zamanda sizdede geçer.Uzun oldu ama bilgilendirmek istedim.Geçmiş olsun🙏🏻🌸