Merhaba arkadaslar. Benim yaklasik 5 gundur vajinada sagda ve solda olan dudaklarin.sol dudaginin kemigi agriyor.ilk baslarda yataktan kalkarken bacagimi uzattigimda ve ya arabaya binmek icin bacagimi uzattigimda ufak bir aci oluyordu. Ama son 2 gundur yuruyemez oldum her yurudukce ve kalktikca acimaya basladi.sadece sol dudak kemigimde bu aci var. Acaba kendimi yordugum icin olabilir mi ya da enfeksiyondan olmus olabilir mi? Basina gelen varsa beni bilgilendirirse cok memnun olurum. Yarin randevun var ve bu konuyu doktorumla konusucam.tesekkurler