Candyy haftanın 4 günü yapıyorum herhün yapmıyorum.ikiz gebeyim bebeklerimin maşallahı var haftalaryla uyumlu gidiyorlar.onun etkiside muhakkak vardır ama tek onu yemiyorum.kahvaltımı gğzel yapıyorum.ana öğünden çok ara geçiştirmelerim oluyor(yoğurt,ceviz,meyve) aksam yemeğimide 6 gibi yapıp 9 dada süt ve kuruyemiş yiyip olayı bitiryorum.ekmek hamur işi pilav makarna tüketmiyorum