Nevruzece Selam bugün 2 aylık 3doz aşı olduk bizi ne gibi durumlar bekliyor bilemiyorum gitmeden önce calpol verdim su saate kadar bişey olmadı fakat cok ağlıyor huzursuz nE yapacağım 🤷🏻♀️
kelebek_17 Nevruzece ben hiçbir şey vermedim, ateş te yapmadı. çevremdekiler, eskiden aşıya giderken ateş düşürücü verdiklerini söylediler hep ama ben vermedim. hemşiremiz de artık yeni aşılar ateş yapmıyor dedi.