ebrum1 Selam hanımlar henüz 13 haftalığız fakat karnım inanılmaz şiş görenler 5-6 aylık sanıyor sizce nedendir fazla da yemiyorum
_ozlmm ebrum1 o haftalar da biraz gaz şişkinliği de oluyor ondan kaynaklı olabilir ☺️ Benimde bir bakıyorum 5 aylık ertesi gün bakıyorum 10 haftalık 😂
seymaanurr Gaz olabilir benimde öyleydi şuan 17yiz düzeldi lavaboya sıkışınca yada çok yemek yiyince gene şişiyorum 😂😂
Damlacaa O haftalar gazdan oluyor 16-17 gibi inecek ve sonra asıl karnınız çıkmaya başlıyacak. Hamileliğin başında bebek diye gaz dolu karnımı sevmişiz bızde nerden bilelim 😂 şimdi asıl bebe karnı var
ebrum1 Damlacaa Hahaha vallahi eşimde bebek die seviyor birşey demiyorum bana anormal geliyor bebek olmadığı belli inşallah geçer 😀
Asyabuse Sen yine iyisin hayatım ben 8 haftalığım mübarek 6 aylık gibi geziyorum 😂😂😂 bu nasıl bir şişlik bu nasıl bir göbiş ben anlamadım. İşin ilginci kilo da almadım sadece yarım kilo falan. Zaten göbeğim vardı ama şimdi şekil değiştirdi daha böyle öne doğru bi hal aldı gebe göbeği resmen 😂😂 belki ikiz olmasının etkisi vardır bilmiyorum ama 4 aylık olup göbeği çıkmamış olanlar var yahu 🙈
ebrum1 Asyabuse Vallahi mi yalnız olmadığıma sevindim acaba hemen büyüdü mü karnım diyorum şimdiden böyleyse 9.ayda kapıdan sığmam dedim kendi kendime😀
Deletedmom7373700 ebrum1 pırt pırt yapacaksın aşkım 😂 geçiyor ilk haftalar bittikten sonra. Başta gazdan falan dolayı insanın karnı kocaman 4-5 aylık gibi oluyor ama zamanla düzeliyor
MinnieMouse ebrum1 uzanınca daha rahat çıkıyor canım. Onun dışında yapacak bişey yok. İkinmamak lazım fazla.
MeriHera ebrum1 muhtemelen gaz şişkinliği oluyordur bu sıralar yeme içmenize biraz dikkat edip, üşütmezseniz iner diye düşünüyorum o haftalarda normal. Birde kabız olmamaya özen gösterin. Allah sağlıkla, mutlulukla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸