MgeBac Merhabalar,karnım arada sırada sertleşiyordu yatınca dinlenince hafifleme oluyor normalde.bugün bi sertlik var bazen dik yürüyemiyorum.Böyle yaşayan var mı merak ettim.bebeğin hareketlerini çok net hissediyorum.Şimdiden teşekkürler
RRR MgeBac evet canım benimde öyleydi sertleşiyodu şimdi 36 olduk yine aynı öyle sertleşiyo kasılıyo ama dinlenince geciyosa ya da pozisyon degiştirince korkma geçmiyosa hastaneye git bazen erken dogum riski olabiliyo ☺️
Dua MgeBac bende de oluyordu doktora sordum sorun yok dedi ama siz de bi görüşün yine de şuna 36 oldum günde bikaç kez yine oluyor
MgeBac Doktora sordum,bi ağrıyla gelmiyosa problem yok dedi geçen hafta gittiğimde.bi ağrım yok ama bugün ilk kez uzun süreli olunca bende merak ettim.