Kızlar bebeğim 12 aylık. Bugün aşı ve kontrol için gittik. Kilosu 8 kilo 800gr çıktı, boyuda 79 cm. Hemşire boyu normal ama kilosu biraz az geldi dedi. Çünkü 3 ay önce gittik kontrole, o günden beri 300 gr almış o yüzden az dedi. Sizin bebekleriniz kaç kilo ve boyda aklıma takıldı. Ve kilo aldirabilecegim ek gıda tarifleriniz varsa yazabilirsiniz 🤍