Birsenvergili Kızlar birşey anlatmak istiyorum bundan 2 ay önce özele gitmiştim ve geç döllenme deyip 1 ay geri atmıştı en son adet tarihimi fakat bugün Lüleburgaz özel nefes hastanesine gittim siz adet tarihinize göre 4 hafta gerisiniz dedi halbuki 2 ay önce doktorum herşey normal dedi evet normal gene Allaha şükür ama şimdi de 34 haftalık çıktı kafam allak bullak biri diyo 30 haftalıksın biri diyo 32 şimdi de 34 bi bulamadık arasını
Buse01 Hamilelik iIlerlediginde her doktor ayri sey soyler sadece bitanesine git sen kilosu boyu ne acaba kac haftayla uyumlu olduğunu yazan bi sayfa vardi bakim ordan