Kizlar 23 haftalık hamileyim. 4.5 gündür bebeğimin hareketleri çok azaldı. Gün içinde sürekli oynardı tekmelerdi geceleride oyle. Ama günde 2 kez anca oynuyor. Doktora gitmem daha 20 gün var. Sizce endişe etmelimiyim. Veya ne yapsam daha fazla oynar. Cikolata yiyorum fayda etmiyor