Duygu77y Bugün doktora gittim bebeğim 6+3 haftalık bebiş ve kalp atışı var dedi doktor ama kese etrafında kan var ağır taşımamamı dikkat etmemem söyledi başına böyle bi durum gelen varmı acaba ?
3prens1prensesmom Duygu77y aynisini yasadim guzelim 2 ay yattim hatta istemsiz suyum ve kanamalarim oluyordu hic bi is yapmadigim halde . 2 hafta once kontrole gittigimde gecmis dedi doktorum suan 24+5 haftaligiz☺ dikkat et agir kaldirma elinden geldigince iş yapma zorlama kendini☺
_ozlmm Duygu77y benimde vardı kuzum üç ay progestan kullandım ağır iş vs yapmadım ilişki yasaktı bolca su tüket ☺️ Hayırlısı ile tez zamanda geçer inşallah 🙏🏽
ozgekilic7 Duygu77y benimde vardı aynı durum, 3 ay yattım çalışamadım heyet raporu verdi doktorum. Sürekli yatmamı önerdi iş yapma ağır kaldırma sürekli yat geçiyor zamanla🥰