HTCMHMTKZK Kızlar herkes şeker yüklemesini yaptırıyor mu yaptırmayıp pişman olan var mı ya da şeker takibi yapıp şeker yüklemesi yaptırmayan
kelebek_17 HTCMHMTKZK ben yaptırmadım, pişman değilim. ara ara değerlerime baktırıyordum hep sınır içi oluyordu. yükleme yaptıracağım gün de tahlillerimi götürdüm doktorum da gerek görmedi. doğum yaptım sıkıntı yaşamadık.