1234momsss 28 Haziran değerim 2,75 ken 2 Ağustos 3,99 olmuş yukselmısmi değerler normal yazıyor ama anlayan arkadaşlar bakabilirmi ?
DemirinAnnesiiii 1234momsss gebelik sürecinde 2.5 altı isteniyor tiroid ilacı kullanıyor musun ? Kullanıyor isen belki dozu yetersiz gelmiştir kullanmıyor isen doktora gözük canım bi ilaca başlatabilir
Justmom 1234momsss gebeysen gebelik ilerledikçe artması normal ama gebe kalmak istiyorsan 2.5 altında tutulması gerekiyor 2. . Trimesterda zaten yükselmesi normal
1234momsss DemirinAnnesiiii ilaç başlanmadı bir buçuk ay önce 2,75 çıkmıştı cok yüksek degıl yıkselırse başlıcaz denmişti bu yenı sonucum henüz göstermdım
1234momsss Justmom 24 haftalık hamileyim ilk yazdığım bir buçuk ay önceki sonucum cok yüksek degıl yukselırse ilaca baslıcaz demıstı doktor bu da yenı sonucum
DemirinAnnesiiii 1234momsss göster canım ilaç başlatacaktır büyük ihtimalle ilacını aç karnına al yanında ekstra ilaç içme bi iki saat kadar yoksa tiroid ilacının emilimi azalır ve etkisini görmezsin. Ben yıllardır kullanıyorum tiroid ilacını gebelik sürecimde de kullanmaya devam ettim genelde sabahları 07:50 içip geri yatıyordum kalkınca da kahvaltımı yapıyordum.