Minik1Civciv canım oncelikle içini rahat tut bak daha önce 2 gebelik yasamissin 5+5 bebek için çok erken ,beni 6+1 de doktorum kesen büyüyor mu diye kontrole çağırmıştı ,erken oluşmuş yani en az 7. Haftanın ortalarına kadar bekle zaten kese onzaman 25 mm civarına ulaşıyor. Şu mübarek saat hürmetine Rabbim imtihanini kolaylastirsin hayırlısıyla hayırlı haberler almayı nasip etsin.vajinal muayne oldun mu peki yolk kesesi vajinadan muayneyle mi söylendi