Kızlar merhaba adetimden 2 gün önce beta 10 la genelik öğrendim. İki gün sonra 32,5 tekrar 2 gün sonra 123 çıktı artmalar 3 ve 4 kat ve kahverengi lekelenmem var. 123 çıkan sonucu dün lekelenmem varken kimyasal şüphesiyle vermiştim ancak arttığını gördüm. Daha öncede 2 kez kimyasal gebelik yaşamıştım. Başına böyle bir durum gelen var mı. Şehir dışında olduğum için doktorumla da görüşemiyorum şuanda.