Gizemela Arkadaşlar hangi özel hastaneye gidiyorsunuz , devletin eğitim araştırma hastanesine giden varmı
Sevilaydmrc Gizemela merhaba ben devlete gidiyorum 22 haftaligim sadece sıra konusunda sıkıntı oluyor onun dışında memnunum. Erhan okuyan ve cengiz yeşilbaş arasında sıra bulup duruyorum hangisine denk gelirse