Kardalen Sezeryan ile ilgili bilinmeyen o kadar çok şey varmiski resmen kendimi kötü hissediyorum kesildiğimle kaldım..
Deletedmom_30 Kardalen ya vallahi lohusa kadin diyorum kalp kirmak olmaz diyorum yok olmuyor. Kesildigimle kaldim ne demek ya? Koyun musun sen ? Kurbanlik misin da kendini kesildim diye tabir ediyorsun? Zorunlu sezeryan olanlari sacma sapan yersiz korkuttugunun farkinda degil misin? Senin canın acımıştır baskasinin acimaz ya normal dogum olsan makata kadar dikisin olsa oturamaz olsan ne yapacaktin bir bitmediniz yok sezeryan ameliyat yok sezeryan cinayet yok asla olmayin zorunlu sezrryan olanlar ne yapacak? Adami gunah sahibi ediyorsunuz vallahi gunluk bu sezeryan kötüleme postlarindan usandim kesilmek tabiri ne ya ne sene olmus 2022 yok. Birisi tutar ameliyat der dogum sekli degil der iyi o zaman Allah vere sezeryan oldugunuzda dogurmuyosunuz icinizde kaliyor ameliyat oluyorsunuz bitmediniz ya. Sezeryana mudaheleli dogum diyirsunuz eee normal dogururken suni sanci veriliyor demi kendi sanciniz yetmedigi icin yani bir yerde mudahale ediliyor. Demekki onlar da mudaheleyle doguruyor. Yarabbel alemin ya sacma sapan postlsr ya
Kardalen Sleepless_Mother sezeryani o kadar tatlı tanitiyorlarki kendimi o günden sonra pişman hissediyorum hem vücut bütünlüğü gidiyor hem rahim dikiliyor hem ilerde hamile kalındığında dikiş e geldiğinde bebek alınıyor
nevzatbaskomser Kardalen Hamile kalınca bebek neden alınsın. Belli bir süre karın gerilip dikişe zarar vermesin diye önerilmiyor. Ben sezaryen oldum kimse bebeğimi alcaz demedi. Sizin psikolojiniz etkilenmiş normal doğum da kolay değil önemli olan bebeğinizin ve sizin sağlıklı olmanız
cileklicookie Kardalen rahminizi niye diktiler anlayamadim bende sezaryan oldum ama yok oyle bisey bende. Ama herkeisn aci eşiğinin farkli oldugunu soylemek isterim bende sezaryan oldum salak kafam diyorum neden normal diye diretip 30 saat sanci çekmişim ki o kadar rahat gecti dogumum bakin ameliyatim demiyorum dogumum cunku buda bir dogum cesiti hemde genel anestezi olmama ragmen 45 dk icinde ayildim yürüdüm sütüm daha 20. Dakikalarda gelmeye baslamisti sifir sorunsuz gecirdim hatta ne sezaryan gobegim kaldi ne dikisim kötü bi karistan az bisey zaten
Obirgebe Kardalen ne dedin sen şimdi ben hiç bişi anlamadm 😂😂 2 sezeryan yaptm 3. yapacAm vücudum büsbütün yerinde duruyor😂 bebem dikişe gelincede alınmıyo 😂😂
Kardalen atak13 benim bebeğim zaten 2.5 aylik ben şuan normal doğum şansı olupta sezeryan olmak isteyenleri uyarmak istiyorum sonra pişmanlık geri gelmiyor pişman olmasınlar diye uyariyorum
Kardalen Mumkunatiniz varsanirmal dogurun ben pişman oldum siz olmayın…. ama sezeryan çok rahat kimse demesin
Deletedmom_30 Kardalen SEZERYAN ÇOOOK RAHAAAATTTT ÇOOOKK RAHAT ÇOOOOOK RAHAAAAAT AMELİYAT OLDUĞUM GÜNÜN AKŞAMI.KALKIP SABAHAAAAA KADAR KOLİDORDA YÜRÜDÜM MERDİVEN İNDİM ÇIKTIM SÜTÜM DE FOŞUR FOŞUR GELDİİ OHH SEFAM OLSUN
MihrimahVeAnnesiii Kardalen Sezaryen öyle rahat ki bi 5 tane falan doğurmak istiyorum çünkü sezaryen çok rahat 😂
Fatmannuuur Kardalen ikisininde farklı zorlukları vardır muhakkak bebek için sağlıklı hayırlı güzel olan neyse o olsun bence
Htcnal Kardalen O kadar katiliyorum ki .Sütün gelmemesi de cabası. Vallahi cok pismanim ben de,acisindan ,dikisinden falan degil o sanciyi cekseydim de sütümün gelmesi boyle iskenceye donmeseydi keske .
Sarahh denizasigi evet bebek rahimin içinde olduğu için kesilip sonra dikiliyor. hiçbir amalyatta o kadar kesik olmuyor galiba 6 kat kesilip dikiliyor
Kardalen Deletedmom_30 normal doğumda sonra o dikişler kaynıyor ama rahim dikisi 10 sene gecsede kaynamiyor milyonlarca insan ssvd için doktor arıyor ve fahis fiyatlarla zaten zorunlu sezeryan ayrı birsey çok ayrı ..normal şansı varsa denesin vücudu için kendi için ben son 1 aydır hergun ağlıyorum neden denemedim diye çatı dar dediler diye korktum ama devlette doğuma alacaklardi korktum özelde de sezeryan a yatırıldı m o anki psikoloji o kadar farkliki
Denizpyraz Deletedmom_30 bunun üstüne ne denir söylenebilecek herseyi söylemişsin. Normal doğumu kötüleyen gormedim daha surda bitane bile ama sezaryan kötüleyen masallah. Kimse anlamıyor herkesin acı eşiği farklıdır yani bende sezaryab oldum devletde hersey dört dörtlüktü çok şükür. Bebeğimi sağlıklı kucağıma aldım diye sukredeceklerine ne desemde kötülesem derdindeler
Fatmanur_11 Deletedmom_30 çok haklısınız dün gece yatışım yapıldı 35 haftalık hamileyim sancılarım durmuyor mecbur sezeryan olcam bugün yada yarın içim bi kötü oldu dua edin bana olur mu lütfen 😔😔
sendekimsinnn Deletedmom_30 kesinlikle size katılıyorum benim bebeğim makat geliş eğer dönmezse mecburi sezeryan olacam brnde isterdim normal bi şekilde doğurayım ama bebeğim öyle gelmek istiyor napim yani ben şimdi önce çok üzüldüm ağladım hatta sezeryan olacam diye ama kendimi yavaş yavaş alıştırmıştım yeterki bebeğim sağlıklı olsun diye ama şimdi bu postu okuyunca öyle kötü oldum ki yani bide sezeryan olup çok memnun kalan insanlar var siz kötü oldunuz diye herkesinki kötü olacak diye bişeymi var
Deletedmom7373700 Kardalen yahu size ne ? Ben normal doğum isteyen ve son anda bir aksilik olmazsa normal doğum yapacak birisi olarak diyorum bunu. Size ne ? Keyfi öyle istiyor demek ki öyle doğuracak. Adamın keyfinin kahyası mısınız da gelmiş doğurma keyfi sezaryenle diye akıl veriyorsunuz. Doğuracak olan o. Size mi kaldı milletin tercihi. Bir salın ya artık. Kimse sizin kötü doğum tecrübenizi ya da fikrinizi merak etmiyor.
RehoGelin Kardalen canım normal doğum olup da 25 dikişi olan da var 2 ay wcye oturamayan var sezeryan olup aynı akşam ayağa kalkan var normal doğumu tamamen doğal kesisiz olanda var sezeryanı kötü geçende misal ben hiç kesiğimin farkına bile varmadım sütüm desen hemen geldi psikolojik biraz ve bence bu doğumun nasıl sonuçlandığı tamamen doktor ve kişiye bağlı bir şey ben şahsen altıma kesik atılmasındansa üstüme atılmasını tercih ederim.
Sena646 Kardalen valla sezeryan doğum o kadar rahat ki sizin kötü geçti diye böyle kötüleyip insanları korkutmaya hakkınız yok iyiki de spinal sezeryan olmuşum akşamına sütüm de geldi hemende ayaklandım yürüdüm.
Babyozi21 Kardalen Neden böyle düşünüyorsunuz ben de sezeryan doğum yaptım çünkü benim normal doğum yapmam yasak kendim ameliyat olduğum için çocukken ıkınmam ben normal doğum yapmam yasak kesinlikle göbeğim kalmadı ameliyat izimde yok denecek kadar az ameliyattan hemen ayağa kalktım bütün gece koridorda yürüdüm hemen ayağa kalktım sütüm de hemen geldi kilomu da hemen verdim hiçbir sıkıntı yaşamadım ama benim ablam normal doğum yaptı hem de İstanbul’un çok iyi bir hastanesi nde Acıbadem Maslak hastanesi ndeyim de ibrahim bildirici doğum yaptı doktor hatası yüzünden çok kötü bir şekilde şoka girdi kan kaybından ve komada yattı ama bu tarz şeylerle burada insanları korkutmak doğru değil diye düşünüyorum oda çok üzüldü yaşadıklarına tabii ki normal doğumun artıları var sezeryan doğumunda artıları var bence hay doğum şekli anne ve bebek için hayırlı ise o tercih edilmelidir diye düşünüyorum bence buradan sezeryan olan annelere haksızlık ediyorsunuz Ben gerçekten sezeryan doğum yaptığım için mutluyum ikinci bebeğim hamileyim ve tekrar sezeryan doğum yapacak hiçte pişman değilim hiçbir şekilde oturamama kalkamama tuvaletimi yapamama gibi bir durum olmadı hayatıma kaldığım yerden devam ettim sadece göbeğimde bir hassasiyet oluştu o da çok normaldi kişi olduğu için bence hangi durum anne ve bebek için hayırlısıysa o olmalı tutun ki bebek ters pozisyonda ve kesinlikle normal doğum yapamayacak anne ya o şimdi o anne yüzmek doğru bir davranış ama bence değil
tarcinnnn Kardalen nasıl saçma bir konu bu ya. Ben de sezaryen oldum gayet de rahat geçirdim. Aynı gün ayağa kalktım yürüdüm. 3. Günden itibaren rahat rahat ev işlerine girişebildim. 1. Haftamda her işimi kendim hallediyordum. Milleti korkutup durmayın
Kardalen tarcinnnn sorun o değil bende 1 gunde ayağa kalktım ama araştırma yapınca Yusuf tolgac çok iyi bir doktor rahmin dikildigini ve ilerici gebeliklerde dikiş tutundugunda gebeliğin sonlandirildigini biliyormusunuz zaten zorunluluğu olanlara sözüm yok keyfi yapanlar yapmasın bebeklerine vücutlarına sahip çıksınlar
Egemen_ozgur_annesi tarcinnnn aynen bende valla, insanları boşa korkutmaya gerek yok. Doğum ya bu biraz da acı olacak sonuçta. Karnın kesilmeden çocuk nasıl çıkacak, normal de olmuyorsa, bir de hemen doğumun ardından tüm sinirini burda çıkarmış çok saçma gerçekten 🙄
Gzdnr17 Kardalen ya acınız var yeni doğum yapmışsınız da bu şekilde bi forum açmak hiç doğru değil şahsen ben rahatsız ve tedirgin oldum. Herkesin ağrı eşiği ve direnci farklı herkeste aynı şey olacakmış gibi buraya yazmanız çok yanlış. Hamile psikolojisi zaten çok farklı üstüne böyle şeyler paylaşmanız çok yanlış …
Deletedmom7373700 Kardalen çatı dar denilmiş. Neyi deneyeceksiniz ? Kafayı mı yediniz ya cidden ? Bebeğinizin hayatını hiç mi düşünmüyorsunuz da normal doğursaydım diye ağlıyorsunuz ? Çatın darsa cidden ve normalde ısrar ettin diye o çocuk sıkışıp kalsa ne edecektin ? O zaman da sezaryen olsam diye ağlardın emin ol.
Obirgebe Kardalen kardeş senşn psikolojim bozulmş 😂 lohusa depresyonunu atlatamamışsın belli ki ben hiç ağlamadım şahsen mis gibi yaptım doğumumu çıktm😂
tarcinnnn Kardalen istekle sezaryen olanlar zaten bir sonraki doğumu da sezaryenle yaparlar. Bebeğin her türlü tutunup tutunmayacağı zaten kesin değil. Bu şekilde söylemeniz vs sadece insanları korkuya sürüklüyor. Kaderde ne varsa o yaşanır.
Deletedmom_30 Kardalen ilk doğumum sezeryan ve ben oglum 3.5 aylikken 4 haftslik hamileydim :D doktor bana hicde rahmindeki dikis patlar demedi:D şu an 34. Haftamdayım sence tutunmus mu tutunmamis mi? :d
minikkurabiyelerinannesi Kardalen bahsettiğiniz doktor Yusuf olgaçı bende takip ediyorum. Asla bahsettiğiniz gibi sezaryeni kötülemiyor aksine sezaryen olan annelere de her zaman motive edici şeyler söylüyor bizzat kendisiyle ve ebeleriyle iletişim halindeyim. İlk bebeğim ölü doğum oldu hayatı riskim de vardı sezaryene alındım sonrasında Yusuf bey ile iletişime geçtim hamile kalabilmek için bana bir gün olsun sezaryen şöyle böyle demedi hep doğruya yönlendirdi. Evet normal doğum yapma imkanı varsa denenmeli ama sezaryen olmak zorunda kalmakta çok kötü bi durum değil. Dikişlerin kaynaması bahsettiğiniz gibi 10 sene sürmüyor eğer öyle olsaydı ssvd olmazdı. 2 sene sonra ssvd yapma imkanınız var , kaynamamış dikişlerle kimse sizi ssvd yaptırmaz bu büyük bir risktir. Ben doğumdan 5 ay spnra hamile kaldım bahsettiğiniz doktor Yusuf olgaçın da onayıyla madem 10 sene dikişler kaynamıyormuş diyorsunuz daha 5 ay önce sezaryen olan bir kadına Yusuf bey neden onay veriyor ? Kusura bakmayın siz biraz abartıyorsunuz.
benguuusk Kardalen bende korkuyorum sezaryendan açıkçası ama bebek iri şuanlık belli değil genede normal istiyorum geçmiş olsun
Kardalen benguuusk çok korkulacak birsey yok ama neden yoksa olmayın Yusuf tolgaca Burak özkeseye mesaj atin hemen cevap veriyorlar bu sezeryan nedenimi diye inanın öyle normal doğum yanlisi insanlarki keşke zamanında tanısaydım…
Patricia benguuusk al benden de o kadar. Bende sezeryandan nedense çok korkuyorum. Allah izin verirse bir aksilik olmazsa normal doğum istiyorum. Allah herkesin gönlüne göre versin
teachervera Kardalen Bende mecburi sezeryan oldum ama çok güzel geçmişti canım 1 sene önce. Ne ağrım oldu öyle ne başka bir şey. 5 ay sonra tekrar olacağım
Kardalen Ays_cskn siz beni daha iyi anlarsınız normal doğum evet zordur ama vücudunuz daha iyidir beni kimse uyarmadı ben uyarmak istedim zorunluluğu olanlara birsey demiyorum ama keyfi olanlar yapmasın pişman olunuyor sonra sezeryan kolay gelebilir ama sonrası çokta iyi değil
Ays_cskn Kardalen anliyorum evet tabiki kolay degil ameliyat sonucta ama birazda bunye meseleside tabiki kimisi daha kolay gecirirken kimi daha zor atlatiyor tabiki oncelik normal dogum olmali imkanim olsaydi normali isterdim
Zuhalbahri @Deletedmom_30 eleştiri konusunda haklı olabilirsiniz belki zorunlu sezeryan olanlar etkilene bilir bu konuda hem fikiriz ama sizinde uyarış tarzınız da pek hoş olmamış nisbet niteliginde karşılık vermek yakışmamış bence
Deletedmom_30 Zuhalbahri neyin nispetini yapmışım? Sezeryan cok zor kimse kolay demesin demis bnde kendi doğumum üstünden örnek verdim