[silindi] benimde uyuşmazlığım var ben 23. Haftamda yaptırdım. Kötü birşey değil bu. Devlet bana yapmadıgını iğneyi siz alın biz vurcaz dedi. İğne fiyatı da 400 tl bu arada. 400 tl para verdikten sonra iğneyi her yerde vurdururum. Gittiğim özel hastanede 150 istedi özelde yaptırdım. Aslında daha uygun mor reçeteyle alınan birşey bu. Ama işte herkes farklı konuşuyor doktorlar adam gibi bilgilendirmiyor