Kizlar bu kez annem icin yaziyorum annem 40 yasinda 3-4 aydir kanamasi kesilmiyor. Lac tane doktora gittik rahim ici parca aliniyor smr testi aliniyor sonuclar temiz. Dogum kontrol hapi veriyorlar kanama kesiliyor hic olmuyor, hapi birakinca aylarca kanamasi kesilmiyor neden olabilir acaba yada ne yapmaliyiz 4 5 tane farkli doktora gitti bu kadar kanama haliyle kanini dusuruyor halsizlik yorgunluk yapiyor. Bel fitigindan ameliyatli zaten surekli bel agrisi cekiyor. Bu durumda olan varmi ne yapmaliyiz ?